Assasination rogue Applikation för Trial raider.

Gå ner

Assasination rogue Applikation för Trial raider.

Inlägg  Rèzz i lör jul 07, 2012 4:32 pm

==========================================================

Din karaktärs namn:

Klass: Rogue

Level: 85

Main Spec: Assasination

Off Spec: Ingen just nu, Fixar ifall det behövs.

Proffessions (med skill:( Herb 300 alchemy 237 Håller på att levela dessa nu, har även börjat på fishing.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/R%C3%A8zz/advanced Ska fixa enchants ifall jag lyckas bli accepterad!

Tidigare raiderfarenheter: upp till TK i tbc på normal 10/25 Dödade lich king på 10 man i wotlk allt annat i wotlk är klart på 10 och 25 manna. Sen har jag även raidat lite i cata. 2 första bossarna i DS på hc 10. Sen har jag gjort resten på 10 samt 25 manna normal.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s:( Just på det här accountet har jag inte varit i några andra guilds då jag är i en liten komplicerad situation. Vet inte direkt vart jag ska skriva det så jag skriver det längs ner sen. Men jag har varit i ett antal raiding guilds. Några utav dom är: Grey Dye(chromaggus) Radiation(chromaggus) och Haunted heavens(Chromaggus) Nyss transferat till Outland då dom flesta utav mina kompisar spelar här.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: - Se längst ner

3.Varför ansöker du till HsT: För att jag vill börja raida igen på en seriös nivå. Inte direkt snackat med någon utav er men en kompis har rekommenderat guilden. Sen är det ju ett plus i kanten att guilden är svensk också!

4. Känner du någon i HsT: Enzity irl kompis. Sen även bollzi IRL.

5. Hur hittade du till oss: Kompis rekommenderade er.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Ingen annan som har tillgång till det.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider då jag redan är casual.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En glad mogen och snäll kille, som även kan hjälpa andra och ge lite tips ifall det behövs!

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Alla, om jag inte kommer vid något tillfälle så kontaktar jag någon eller skriver på forumet!

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ele shaman/warrior och även mage.

12. Har du ventrilo: Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM och recount. Det är väll dom, ifall jag har missat någon så får ni säga till.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 10

Övrigt du vill lägga till: Hur som helst. Jag har en morsa som även spelar WoW. Jag har mest raidat på hennes Characters då jag inte har varit speciellt sugen på att spela själv, sen nu på senaste tiden så har jag själv viljat spela på en egen gubbe igen. Tack för att ni läste! Vi syns in game! Smile

Rèzz
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet